انواع ترازوی محک

انواع ترازوی محک

ترازوی محک یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین ترازوهای موجود در بازار است که این معروفیت و شناخت را مدیون کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت محک است. اصولا هر مغازه دار و فروشنده ای که نیاز به ترازو دارد نام شرکت محک را شنیده و یا ترازوی این شرکت را می شناسد، شرکت محک از سال 1375 شروع به کار کرده و در مدت زمان کوتاهی در کل کشور محصولات خود را ارائه کرده است. در ابتدا تعداد محصولات این شرکت کم بوده و به مرور زمان و با افزایش نیاز بازار برای هر صنف و شغلی ترازویی طراحی و روانه بازار کرده است. انواع مختلف ترازوی پرینتر دار و بدون پرینت و همچنین علمک دار و بدون علمک توسط شرکت محک طراحی و تولید شده است که در این صفحه به معرفی انواع ترازوی محک می پردازیم.

ترازوی محک سری 17000 پلاس

ترازوی سری 17000 پلاس محک در ابتدا تنها با ظرفیت 70 کیلوگرم تولید شد  و بعد از چندین ماه ظرفیت 50 کیلویی این سری از ترازوی محک نیز ارائه شد. این ترازوی فروشگاهی محک از باکیفیت ترین و مقاوم ترین ترازوهای محک است . جنس بدنه ی این ترازوی محک از فلز است و در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاوم خواهد بود. صفحه کیبورد این ترازو در قسمت بالا و روی علمک قرار گرفته است که کار با ترازو را راحت تر کرده است. از این ترازو در همه ی اصناف و بیشتر برای میادین میوه و تره بار استفاده می شود چرا که از سینی بزرگ لبه دار و بدنه فلزی و همچنین صفحه کلید بالا برخورد است. وجود این کیبورد در قسمت بالایی ترازو موجب شده تا در مواقع شلوغی کار به گردن فشار نیاید و کار با ترازو راحت تر انجام شود. ترازوی 50 کیلویی مدل 17000 پلاس تمام امکانات 17000 پلاس 70 کیلویی را دارد و تنها در ظرفیت و ابعاد سینی متفاوت است.

ترازوی محک سری 14000

ترازوی سری 14000 تنها در ظرفیت 70 کیلویی تولید شده است. با توجه به نیاز خریداران و همچنین بودجه در نظر گرفته شده تنوع در امکانات و ظاهر ترازو در این سری از ترازوی محک نیز دیده می شود تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. ترازوی سری 14000APBR از قدیمی ترین ترازوهای 70 کیلویی محک است؛ این ترازو مانند سایر ترازوهای 70 کیلویی محک از یک سینی بزرگ برخوردار است. در رسید این ترازو قیمت واحد تا 5 رقم و قیمت کل تا 6 رقم قابل چاپ است. سری پیشرفته تر ترازوی 70 کیلویی محک مدل 14000 پلاس می باشد؛ این ترازوی فروشگاهی محک کامل ترین امکانات را در ترازوی 70 کیلویی دارد. جنس بدنه ی ترازوی 14000 پلاس از پلاستیک فشرده بوده و قیمت واحد 6 رقم و قیمت کل 7 رقمی دارد. همچنین این ترازو علاوه بر ال ای دی از یک ال سی دی راهنما نیز برخوردار است که کار با ترازو را راحت تر کرده است. در ترازوی 14000 پرو همان امکانات ترازوی 14000 پلاس دیده می شود و تنها ال سی دی راهنما حدف شده است این امکان موجب شده تا قیمت ترازوی 14000 پرو از ترازوی 14000 پلاس مناسب تر باشد. البته ترازوی سری 14000 مدل های بیشتری داشته که به علت 5 رقمی بودن توقف تولید شده اند و جای خود را به ترازوی 14000 پلاس و 14000 پرو داده اند.

ترازوی محک سری 15000

بیشترین تنوع در ترازوی محک در سری 15000 دیده می شود. انواع ترازوی پرینتر دار و بدون پرینتر و همچنین علمک دار و بدون علمک در سری 15000 وجود دارد. ترازوی محک سری 15000 در دو ظرفیت 35 و 50 کیلوگرمی طراحی شده اند. ترازوی محک 15000A و 15000B دو مدل ترازوی بدون پرینت است که در دو مدل علمک دار و بدون علمک تولید شده است و ترازوی 15000AP و 15000BP ترازوهای پرینتر دار و همچنین دو مدل علمک دار و بدون علمک محک هستند. از نظر قیمتی ترازوی علمک دار و بدون علمک فرقی ندارند و تنها برای سلیقه های مختلف ای دو مدل طراحی شده اند. قیمت مدل در همه ی این ترازوی های سری 15000 تا 5 رقم و قیمت کل تا 6 رقم می باشد. با افزایش قیمت ها و نیاز به ترازوی 6 رقم واحد ترازوی محک مدل 15000 پلاس وارد بازار شد و جایگزین ترازوهای 15000AP شد. این ترازو علاوه بر قیمت واحد 6 رقمی و قیمت کل 7رقمی از یک ال سی دی راهنما نیز برخوردار است که کار با ترازو را راحت تر کرده است. از نظر امکانات و اتصالات این ترازو از کامل ترین ترازوی فروشگاهی محک محسوب می شود.

ترازوی محک سری 16000

از جدیدترین تولیدات شرکت محک در سال 1401 تولید ترازوی محک سری 16000 می باشد. این ترازو دردو ظرفیت 35 و 50 کیلوگرم تولید شده است.جنس بدنه این سری از ترازوی محک از پلاستیک فشرده است. سینی تخت پلاستیکی و سینی لبه دار استیل نیز برای این ترازو  در نظر گرفته شده است. قیمت واحد در این ترازوی سری 16000 تا 6 رقم و 7 رقم و قیمت کل تا 7 رقم و 8 رقم می باشد. از نظر امکانات این ترازو مشابه ترازوی 15000 پلاس می باشد و تنها در نمایشگر متفاوت است. در ترازوی سری 16000 ال سی دی راهنما حذف شده تا قیمت دستگاه به صرفه تر باشد. امکانات و اتصالات این دستگاه مانند ترازوهای سری پلاس است.

ترازوی محک سری 9800

تنها ترازوی ساده و سیار محک همین ترازوی مدل 9800 است که در دو ظرفیت 15 و 30 کیلوگرم می باشد. سینی استیل این ترازوی محک دارای دو مدل تخت و لبه دار است که هنگام خرید ترازوی محک می توانید سینی دلخواه را سفارش دهید. نسبت به ترازوهای سیار چینی موجود در بازار این ترازوی محک مدل 9800 بسیار مقاوم تر و باکیفیت تر است و قابل مقایسه با ترازوهای مشابه چینی نیست. ترازوهای ارزان قیمت محکی که در بازار وجود دارد ترازوهای چینی هستند که به صورت قاچاق وارد کشور شده و تنها لیبل محک روی آنها چسبانده اند. بسیاری از افراد به علت نداشتن آگاهی این ترازوهای چینی را به اشتباه ترازوی محک اصل می دانند در صورتی که با مقایسه ی ظاهری و حتی در دست گرفتن ترازوی محک مدل 9800 تفاوت زیاد این دو پیداست.

ترازوی محک سری 11000

ترازوی محک سری 11000 از ترازوهای قدیمی شرکت محک است که مشتریان خاص خود را دارد. این ترازوی محک فاقد پرینتر بوده و دارای دو ظرفیت 35 و 50 کیلوگرم می باشد.در صورت نیاز به پرینتر این ترازوی فروشگاهی محک را می توان به پرینتر جانبی محک متصل کرد و از ترازو فیش دریافت کرد. ازاین ترازو برای مشاغل کوچک همچون سوپرمارکت ها استفاده می شود. لامز به ذکر است این سری از ترازوهای محک توقف تولید شده و جای خود را به ترازوهای سری 15000 و 16000 داده است. در صورت نیاز به  سرویس و تعمیر ترازوی محک سری 11000 همکاران ما در محک کالا خدمات لازم برای ترازوی شما را ارائه خواهند کرد.

ترازوی محک سری 8000

از ابتدایی ترین تولیدات شرکت محک ترازوی سری 8000 می باشد. تولید این ترازو از خط تولید خط خورده و ترازوهای جدیدتر با امکانات بیشتر تولید و روانه بازار شده است. از نظر کیفیت این ترازوها همچنان با گذشت ببیش از 20 سال کارایی دارند. در صورت نیاز به قطعات این ترازو می توانید با تماس  با نماینده های فروش قطعه ی مورد نیاز را سفارش داده و مجدد از ترازو استفاده کنید.

خرید انواع ترازوی محک

با توضیحاتی که بالاتر داده شد خرید ترازوی محک دیگر انتخاب مشکلی نخواهد بود اما در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می توانید به صورت حضوری از نمایشگاه محک کالا بازدید کرده و با تست انواع ترازوی محک دستگاه مورد نیاز را خریداری کنید. در صورت عدم دسترسی به صورت حضوری می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی ترازوی مورد نظر را تهیه کنید. محک کالا نمایندگی رسمی محصولات محک انواع ترازوی محک را به قیمت کارخانه و با حذف واسطه و همچنین ارائه گارانتی معتبر ترازو را در اسرع وقت به دست خریداران می رساند.

فروش انواع ترازوی محک

برای فروش انواع ترازوی محک با مراجعه به دسته بندی های سایت می توانید انواع ترازوی محک را مشاهده، مقایسه و خرید نمایید. همچنین برای فروش ترازوی محک خود می توانید با شماره های ما تماس گرفته تا همکاران ما ترازوی شما را بالاترین قیمت خریداری کرده و در صورت نیاز ترازوی نو و آکبند را جایگزین خواهند کرد.

قیمت انواع ترازوی محک

با توجه به انواع مختلف ترازوی محک برای هر سلیقه و هر بودجه ای ترازویی موجود است. محک کالا نیز با دریافت نمایندگی از شرکت توزین توان سنجش (محک) موظف است قیمت انواع ترازوی محک را طبق لیست مصوب کارخانه ارائه نماید. با خرید از محک کالا می توانید ترازوی محک را علاوه بر گارانتی اصل به قیمت کارخانه دریافت نمایید.

4 دیدگاه در “انواع ترازوی محک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *