باتری ترازوی فروشگاهی + انواع آن

باتری ترازوی فروشگاهی

باتری ترازوی فروشگاهی محک یکی از باتری‌های با کیفیت و همچنین طول عمر بالا در بین سایر محصولات مشابه خود می‌باشد. طراحی خاص این نوع باتری موجب شده است تا علاوه بر جلوه ظاهری، دارای ویژگی‌های درونی منحصر به فردی باشد که بسیاری از افراد به دنبال خرید و استفاده از آن باشند.

برای خرید ترازوی محک شما می‌توانید سری به سایت محک کالا بزنید تا از قیمت روز محصول مطلع شوید. یکی از ویژگی‌های جذب این نوع باتری‌های ترازو فروشگاهی به صورت به صورت کتابی می‌باشد که دارای ولتاژ 5 آمپری است.همان‌طور که می‌دانید این ولتاژ به شما این امکان را می‌دهد که تا 5 الی 6 ساعت بدون استفاده از کابل برق  اتصال آن به شبکه برق شهری، از ترازوی فروشگاهی محک به راحتی استفاده کنید.

باتری ترازوی فروشگاهی محک چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، این باتری‌ها تولید برند محک می‌باشند و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید از آن برای انواع ترازوی فروشگاهی محک استفاده کنید. باتری محک در حقیقت یکی از محصولات مهم و همچنین پرکاربرد این برند می‌باشند.

نگه‌داری از این محصول کاربردی و کلیدی، مستلزم رعایت برخی نکات است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. شکل کتابی این محصول یکی از ویژگی‌های خاص آن به شمار می‌رود که شما می‌توانید در زمانی که برای ترازو از باتری استفاده نمی‌کنید و مستقیما آن را به شبکه برق شهری وصل کرده، در گوشه ای قرار دهید تا در موقع نیاز دوباره از آن برای کار با ترازوی خود استفاده کنید. این یکی از ویژگی های مهمی است که باتری ترازوی فروشگاهی از آن برخور دار است.

طول عمر باتری ترازوی فروشگاهی
طول عمر باتری ترازوی فروشگاهی

ویژگی باتری‌های ترازوی فروشگاهی محک

به خاطر دارید که یکی از نکاتی که در رابطه با این نوع باتری‌های تولید برند محک به آن اشاره کردیم، ویژگی‌های خاص ومنحصر به فرد آن بود. حال به بررسی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم که عبارت‌اند از:

  • مدت زمان استفاده از باتری به جای برق شهری

طراحی این نوع از باتری ترازوی فروشگاهی محک به‌گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید بدون اتصال دستگاه به برق شهری، از آن تا 5 الی 6 ساعت بی وقفه استفاده کنید.

  • باتری محصول

این باتری‌ها 5 آمپری هستند و طراحی ظاهری آن‌ها به‌گونه‌ای است که به شکل کتابی تولید و عرضه می شوند. 5 آمپری بودن باتری‌ها یکی از مهمترین دلایلی است که آن را به یک باتری به صرفه و همینطور کم مصرف تبدیل کرده است.

  • طول عمر باتری

در رابطه با افزایش طول عمری این نوع باتری‌ها باید چند نکته را مدنظر قرار داده و رعایت کنید تا باتری شما تا مدت‌ها بتواند بدون هیچ مشکلی به کارش ادامه دهد. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به هیچ عنوان به صورت مداوم از باتری خود کار نکشید.
  2. در رابطه با باتری ترازوی فروشگاهی محک سعی کنید به هیچ عنوان بلا استفاده نماند. برای اینکار لازم است که شما برای مقال هر 15 روز یک‌بار، باتری را داخل دستگاه گذاشته و برای چند ساعت از آن استفاده کنید. سپس دوباره آن را در جای خودش قرار دهید.
  • لوازم جانبی

برند محک، برای راحتی خیال مشتریان از تامین لوازم جانبی و یدکی ترازوها تولیدی این برند، این امکان را به آن‌ها داده است که در صورت خرابی باتری ترازوی خود، بتوانند به دو صورت آنلاین و حضوری نسبت خرید و تعویض آن‌ها اقدام کنند.

ویژگی ترازوی فروشگاهی محک

ترازوی فروشگاهی یکی دیگر از محصولات تولیدی برند محک کالا می‌باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است. شما می‌توانید بر اساس نوع نیازتان نسبت به خرید هر یک از انواع آن اقدام کنید. باتری ترازوی فروشگاهی نیز از دسته همین نوع از محصولات می باشد.این محصول دارای ویژگی‌های متعددی است که همین موضوع موجب شده است تا به یکی از محبوب‌ترین محصولات مورد استفاده در زمینه وزن کشی محصول تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان از موارد زیر یاد کرد:

  • پرینتر و چاپگر

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول چاپگر آن است. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید برای چاپ فاکتور و ارائه آن به مشتری از آن استفاده کنید. که این قابلیت را میتوانید در زمانی که دستگاه به باتری ترازوی فروشگاهی متصل است نیز استفاده کنید.

  • مقاومت بدنه محصول

طراحی بدنه این محصول به‌گونه‌ای است که در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده کنید.

  • شکل ظاهری محصول

این محصول یکی از زیباترین طراحی‌های سینی ترازو را دارد. برای ساخت این ترازو از استیل‌های ضدزنگ استفاده شده است که در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و همچنین خش و ضربه دارای مقاومت به شدت خوبی می‌باشد.

  • قطعه شمار

از دیگر ویژگی‌های این ترازوها می‌توانید به قابلیت قطعه شمار آن اشاره کرد. این قابلیت امکان آن را به شما می‌دهد که در زمان اتصال آن به باتری ترازوی فروشگاهی  نیز بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین با استفاده از آن تعداد دقیق محصولات و همچنین وزن آن‌ها را بتوانید در نظر گرفته و محاسبه کنید.

این‌ها تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های مهمی می‌باشد که می‌توانید در رابطه با ترازوهای فروشگاهی این برند به آن اشاره کنید. برای آگاهی بیشتر در این باره می‌توانید به سایت محک کالا مراجعه کنید.

ویژگی های باتری ترازوی فروشگاهی
ویژگی های باتری ترازوی فروشگاهی

نحوه خرید این محصول

همان‌طور که اشاره کردیم، شما می‌توانید برای خرید این محصول سری به سایت محک کالا بزنید و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول و همچنین بررسی ویژگی‌ها و امکاناتی که این محصول برای صاحبان صنایع دارد، نسبت به خرید هر چه سریع‌تر آن اقدام کنید.

لازم به ذکر است که برند محک کالا برای مشتریان خود، امکان گرفتن مشاوره خرید را نیز فراهم کرده است. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید در صورت نیاز به مشاوره برای خرید محصول مورد نیاز خود، با مشاوران و کارشناسان ما در محک کالا در ارتباط باشید.

چرا استفاده از باتری ترازوی فروشگاهی محک آن هم به صورت اورجینال دارای اهمیت است؟

باتری‌های تولیدی برند در حقیقت از دسته باتری‌هایی به حساب می‌آیند که شما می‌توانید از آن برای تمام ترازوهای فروشگاهی این برند استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهمی که این نوع از باتری‌ها دارند، امکان شارژ و استفاده از آن تا حداکثر 6 ساعت می‌باشد.طراحی این نوع از باتری‌ها به‌گونه‌ای است که در صورت نبود برق، می‌توانید از آن برای استفاده و کار با ترازوی فروشگاهی خود استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای افزایش طول عمر این محصول، نباید آن را بلا استفاده قرار دهید و همچنین نباید از آن به صورت دائم نیز استفاده کنید.

به عبارت دیگر، می‌توانید برای مقال هر 15 ورز یک‌بار باتری را به دستگاه متصل کرده و از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که با رعایت این دو راهکار می‌توانید طول عمر باتری خود را افزایش دهید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای خرید این محصول به سایت محک کالا مراجعه کرده و در صورت نیاز نسبت به خرید و همچنین گرفتن مشاوره خرید از کارشناسان محک کالا اقدام کنید.

2 دیدگاه در “باتری ترازوی فروشگاهی + انواع آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *