معرفی چند مدل از بهترین ترازوهای فروشگاهی

ترازو محک

بهترین ترازوهای فروشگاهی ترازوهایی هستند که شما بتوانید در کسب‌وکار خود از آنها استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید ترازو محک فروشگاهی دارای تنوع بسیاری هستند.و شما می‌توانید بر اساس نیاز کسب‌وکار خود و همچنین واحد اندازه‌ گیری که متناسب با شغل و حرفه شماست، از میان آنها انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که کیفیت در ترازوهای فروشگاهی حرف اول را.می‌زند و به این نکته باید دقت زیادی داشته باشید. ترازوهای فروشگاهی معمولا در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند.که می‌توانید بر اساس فضای محل کارتان نسبت به خریداری هر کدام از آنها اقدامات لازم را انجام دهید.استفاده از ترازوهای فروشگاهی هیچ محدودیتی ندارد. امروزه دیگر بسیاری از مشاغل، نیاز دارند که اجناس خود را در ابتدا وزن کنند و سپس به فروش برسانند. به همین جهت حضور یک ترازوی فروشگاهی با کیفیت در محل کار می‌تواند.به شما در ارائه خدمات به مشتریان خود و همچنین سرعت بخشیدن به کارشان، کمک زیادی انجام دهد.

ظرفیت این ترازوها معمولا بین 30 تا 70 کیلوگرم است و شما می‌توانید بر اساس شغلتان نسبت به خرید انواع ای محصول اقدام کنید.

یک ترازو خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انتخاب یک ترازو خوب مانند ترازو محک ابتدا باید ویژگی‌های یک ترازو خوب را بشناسیم تا بتوانیم بر اساس آن و نوع شغلمان خریدی با کیفیت و موفقیت آمیز داشته باشیم.

  • دقت بالا

یکی از ویژگی‌های مهم در بهترین ترازوهای فروشگاهی، دقت بالای آن است. به صورتی که وزن اجسام و همچنین محاسبه آن‌ها را با بالاترین دقت و کمترین خطا را انجام دهد.

  • وزن و اندازه مناسب

همان‌طور که گفته شد اندازه و وزن ترازوهای فروشگاهی با یکدیگر متفاوت است. برای آنکه بتوانیم یک مدل مناسب را انتخاب کنیم، باید ابعاد فروشگاه خود را در نظر بگیریم و سپس به سراغ وزن آن برویم. وزن ترازوها باید به گونه‌ای باشد که بتوان به راحتی آنها را جا به جا کرد و زیرشان را نظافت کرد.

  • اتصال به دستگاه‌های جانبی

از دیگر ویژگی‌های یک ترازو با کیفیت قابلیت اتصال آن به دستگاه‌هایی همچون چاپگر است. این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نیاز بتوانید برای مشتریان خود قبض صادر کنید.

  • طراحی و نمایشگر

طراحی این محصولات باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر کیفیت بالا، جلوه خاصی را هم به محل کار شما بدهد. همچنین صفحه نمایشگر این ترازوها باید متناسب با شغل شما، طراحی شده و همچنین خوانا باشد.

ترازو فروشگاهی اطلس
ترازو فروشگاهی اطلس

بهترین ترازوهای فروشگاهی

  • ترازوی فروشگاهی برند محک

یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌ شده ترین برندهای تولید ترازوی فروشگاهی، برند محک است. محصولات این برند همواره از دقت و کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین قابلیت اتصال به لوازمی همچون چاپگر را هم دارد. این محصول علاوه بر طراحی زیبا، دارای حافظه داخلی هم است.

ترازوی 50 کیلویی محک مدل 17000 پلاس یکی از همین محصولات است. این ترازوی تولید برند محک قابلیت اتصال به کارتخوان و اتصال باتری را دارد. همینطور حداکثر وزنی را که میتواند تحمل کند، 70 کیلوگرم و علاوه بر آن دارای یک کشوی پول و یک سینی لبه دار هم است.

  • ترازوی فروشگاه کمری

یکی از بهترین ترازوهای فروشگاهی این تراز با مدل 40 کیلو گرمی، یکی از بهترین تولیدات برند کمری است که دقت آن یک گرم بوده و حداکثر وزنی که می تواند تحمل کند در حدود 40 کیلو گرم است. همینطور این ترازو دارای یکی سینی لبه دار و نمایشگر LCD است که خوانایی بالایی برخوردار است.

  • ترازو توزین صدر مدل VISTA – B 50K

این ترازو یکی از بهترین تولیدات برند توزین صدر به شمار می‌رود. حداکثر وزنی که این محصول می‌تواند تحمل کند 50 کیلو گرم است و همچنین از لودسل zemic در این محصول به استفاده شده است که یکی از با کیفیت ترین لوسل ها است. یکی از ویژگی های دیگر این محصول قابلیت اتصال آن به کارخوان بوده و همینطور دارای یک قفل ضد سرقت است.

  • ترازو فروشگاهی اطلس مدل 40N2

برای این محصول از یک صفحه نمایشگر مات استفاده شده و حداکثر میزان وزنی که می‌تواند تحمل کند در حدود 40 کیلوگرم است. همچنین دارای یک سینی لبه دار بوده و امکان اتصال باتری هم در آن تهبیه شده است. در نظر داشته باشید که دقت این محصول 2 بوده و نوع نمایشگر آن هم ۷-Segment LCD است.

نکات مهم در هنگام خرید ترازوی فروشگاهی

شما برای خرید بهترین ترازوهای فروشگاهی باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • ظرفیت و دقت ترازوهای فروشگاهی

ظرفیت و دقت این محصولات متناسب با نوع کسب و کار شما و کالایی است که می‌خواهید به فروش برسانید. برای این کار شما باید وزن سنگین‌ترین محصول خود را در نظر گرفته و سپس به سراغ انتخاب ترازویی بروید که بتواند در این زمینه به شما کمک کند و کسب و کار شما را رونق ببخشد. برای مثال اگر سنگین‌ترین محصول شما 50 کیلوگرم وزن دارد، شما باید یک ترازویی با تحمل وزن 70 کیلوگرمی خریداری کنید.

  • قابلیت اتصال به پرینتر

اگر به دنبال ترازویی هستید که قابلیت اتصال به چاپگر و یا پرینتر را داشته باشد، باید به سراغ محصولاتی با این قابلیت بروید که بتوانید از آن در محل کار خود به بهترین شکل استفاده کنید.

  • حافظه محصول

شما برای سرعت بخشیدن به کارتان، می‌توانید محصولات و نحوه محاسبه آن‌ها را در حافظه ترازوی فروشگاهی خود ثبت کنید. این کار باعث می‌شود که در زمان خرید مشتری، بتوانید سریع‌تر به کار او رسیدگی کنید که از این بین ترازوهای تولید شده توسط برند محک علاوه بر ظرفیت حافظه بالا، امکان اتصال به وای‌فای، کارت‌خوان و همین‌طور نحوه محاسبه محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از این امکانات خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه کنید.

بهترین ترازوهای فروشگاهی
بهترین ترازوهای فروشگاهی

چه قیمتی مناسب است؟

عموما خرید بهترین ترازوهای فروشگاهی برای بسیاری از صاحبان مشاغل امری دشوار به حساب می‌آید. به همین منظور ما تلاش کردیم در این مقاله برخی از بهترین مدل‌های ترازوی فروشگاهی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آن، بهترین ترازو را برای کسب و کار خود خریداری کنید.

قیمت این محصولات هر کدام بر اساس امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند.متفاوت است.و به همین منظور تنوع در این محصولات به شدت بالا است. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است.که این قیمت‌گذاری بر اساس ویژگی‌های هر محصول تعیین می‌شود و تمامی این برندها تلاش کرده‌اند تا با قیمت‌گذاری مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنند.یکی از این برندها که همواره بر مناسب‌ بودن.قیمت محصولات خود تاکید داشته.است، برند محک می‌باشد.که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت محصولات آن هم بسیار بالا بوده و به همین جهت نیز از محبوبیت بیشتری در بین صاحبان مشاغل مختلف برخوردار شده است.

در نظر داشته باشید.که برای یک انتخاب و خرید با کیفیت از محک کالا شما باید بتوانید بر اساس نوع شغلتان و همینطور نیازی که به ترازو دارید، نسبت به انتخاب نوع مناسب آن تصمیم گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *