بهترین ترازو دیجیتالی فروشگاهی

بهترین برند ترازو دیجیتال ایرانی

بر خلاف زمان قدیم که از ترازوهای قدیمی مانند ترازوی مکانیکی یا عقربه ای استفاده می شد، امروزه ترازوی دیجیتالی کاربرد بسیار زیادی در خرید و فروش دارد. ترازوی دیجیتالی از برندهای مختلف به فروش می رسند یکی از معروف ترین برندها ترازوی محک است و در فروشگاه های مختلفی استفاده می شوند؛ از جمله طلا فروشی، شیرینی فروشی، میوه فروشی، سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و… که نیاز اساسی به این وسیله دارند. در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ترازو در ایران پرداخته و ویژگی های بهترین ترازو دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

 

برای مطالعه ی بیشتر روی تاریخچه ی ترازو کلیک کنید.

 


معرفی انواع ترازو دیجیتال فروشگاهی

ترازوهای دیجیتال فروشگاهی به سه نوع مختلف تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد خود را دارند. مانند:

  • ترازو دیجیتالی فروشگاهی ساده
  • ترازو دیجیتالی فروشگاهی پرینتر دار
  • ترازو دیجیتالی فروشگاهی لیبل پرینتر

در ادامه یک به یک آن ها را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم کدام یک بهترین ترازو هستند.

 


ترازو دیجیتالی فروشگاهی ساده چه ویژگی هایی دارد؟

این ترازوهای فروشگاهی ساده قابلیت پرینت گرفتن فیش یا ایجاد لیبل و برچسب را ندارند. اما می توانند وزن اجسام، قیمت آن ها، قیمت هر واحد وزنی کالا، قیمت کالا به ازای وزن آن، وزن کردن همزمان چند کالای مختلف و محاسبه ی مجموع وزن و قیمت آن ها را پشتیبانی کنند. همچنین این امکان را دارند که با اتصال یک رابط به پورت USB به دستگاه های فیش پرینتر یا لیبی پرینتر وصل شوند.

 


ترازو هوشمند دیجیتالی پرینتر دار چیست؟

برای آشنایی با بهترین ترازو دیجیتال، باید بدانید امروزه انواع مختلف ترازو وجود دارند که بسته به هر زمینه شغلی، می توانند پاسخگوی نیاز فروشنده و خریدار باشند. ترازو دیجیتالی پرینتردار در دو مدل علمک دار و بدون علمک در بازار موجود است. بنابراین هر فروشگاه با توجه به نیاز خود، یکی از این مدل ها را خریداری می کند. ترازوی پرینتر دار، علاوه بر ویژگی های ترازو دیجیتالی ساده، قابلیت چاپ فاکتور و رسید خرید را دارند. با استفاده از این ترازوها، مشتری می تواند به راحتی ریز حساب خرید خود را مشاهده کند و اعتماد بیشتری نسبت به فروشنده پیدا کند.

 


ویژگی های ترازو هوشمند دیجیتالی لیبل پرینتر

کامل ترین و بهترین ترازو فروشگاهی دیجیتال، همین ترازوهای هوشمند لیبل پرینتر دار (لیبل زن) هستند. این دستگاه ها به شما این امکان را می دهند تا در کنار ویژگی های دو مدل ترازوی قبلی، قابلیت چاپ بارکدهای تک بعدی، دو بعدی و تجمیعی، چاپ برچسب محصول، چاپ فیش خرید و فاکتور برای مشتری را نیز دارد.

شایان ذکر است که هر سه دسته ترازوهای فروشگاهی، می توانند امکان ارتباط از طریق بستر‌های ارتباطی بی‌سیم مانند وای‌فای ، بلوتوث و پورت های ارتباطی مانند RS 232 و USB و Serial و Parallel را داشته باشند.

 


امکانات جدیدترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی:

نمونه‌ های جدید و پیشرفته تر ترازوهای فروشگاهی دیجتال، امکاناتی از قبیل صفحه‌ نمایش لمسی، امکان ایجاد تنظیمات مدیریتی، چک و کنترل کردن موجودی انبار ، ایجاد دسته بندی برای محصولات، تعریف و تغییر کاربر، حافظه های مستقیم و غیر مستقیم، قابلیت فروش وزنی، تعدادی، وزن ثابت، درصدی از پارسنگ، مرجوعی، امکان ردیابی کردن کالاها، انواع گزارشات فروش و صدها قابلیت دیگر دارند. در ادامه هنگام بررسی بهترین ترازو ها با آن ها آشنا خواهید شد.

 


بهترین برندهای ترازو دیجیتال در ایران کدامند؟

در کشور ما، شرکت های تولید کننده ی مطرحی در زمینه ی ترازو وجود دارند که از جمله ی آن ها می توان به ترازو محک، ترازوی پند، ترازوی رادین، ترازوی توزین صدر و ترازو دیبال اشاره کرد. این ها، 5 تا از برندهای تولید کننده ی بهترین برندهای ترازو در ایران هستند. از بهترین ترازوهای این برندها می توان موارد زیر را نام برد:

  • ترازوی هوشمند دیجیتال فروشگاهی محک مدل 17000 plus
  • ترازوی هوشمند دیجیتال فروشگاهی پند PX7500P
  • ترازوی هوشمند دیجیتال فروشگاهی رادین 6700
  • ترازوی هوشمند دیجیتال فروشگاهی رادین KG70 8800
  • ترازوی هوشمند دیجیتال فروشگاهی توزین صدر LSG15A
  • ترازوی هوشمند دیجیتال فروشگاهی دیبال FLAT

 


معرفی ترازوی هوشمند محک مدل 17000 plus:

این مدل یکی از بهترین ترازوهای برند محک می باشد. دقت این ترازو دو گرم بوده و توان وزن کردن تا 50 کیلو را دارد. این ترازو قابلیت چاپ فیش داشته (پینتر دار) و 6 قم قیمت و 7 رقم قیمت کل را نشان می دهد. مجهز به یک باتری قوی است که در صورت قطعی برق، تا ساعات طولانی از کار شما پشتیبانی می کند. قابلیت اتصال به wifi، PS2، RJ11، RS232F، RS232M را دارد. همچنین می توان با اتصال این ترازو به وای فای، آن را به ترازوهای دیگر متصل کرد و یک شبکه به وجود آورد. همچنین ابلیت اتصال با USB به تجهیزات برقی دیگر مانند کارتخوان و… را دارد.

این ترازو همچنین امکان به روزرسانی نرم افزار ترازو از طریق همین پورت یو اس بی وجود دارد. این ترازو مجهز به 120 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم است. همچنین می تواند بارکد نیز روی فاکتور چاپا کند. کالیبراسیون این مدل ترازوی محک به صورت دستی انجام می شود. همچنین می توان این دستگاه را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل نموده و اطلاعات آن را به این صورت تبدیل به داده های موردنیاز حسابداری کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *