تعمیر کالباس بر محک به چه صورت است؟

انواع کالباس بر محک

تعمیر کالباس بر محک به طور مداوم زیر نظر کارشناسان و مهندسان این برند انجام می‌گردد. اصولا کالباس برها یکی از لوازم مورد نیاز در هر فروشگاه پروتئینی به شمار می‌آیند. کیفیت کالباس بر محک همواره یکی از نقاط قوتی بوده.است که آن را از دیگر مدل‌های مشابه خود متمایز می‌کند.

یکی از مشکلاتی که کالباس برها را تهدید میکند، کند شدن تیغه آن ها است. تیغه به مرور زمان و در اثر استقاده بیش از حد، تیزی خود را از دست می دهند و کند می شوند. به همین منظور برای تیز کردن تیغه ها و یا تعویض آن باید به سراغ تعمیر کالباس بر خود بروید.

قبل از آن که درباره تعمیر کالباس بر محک صحبت کنیم باید بدانید که به طور کلی کالباس بر محک را می‌توان به دو دسته، ترازودار و ساده تقسیم کرد. هر کدام از این دو مدل می‌تواند برای فروشگاه شما مورد نیاز باشد. به همین منظور باید این نکته را در نظر بگیرید که کدام یک بر اساس نیاز شما ساخته شده و می‌تواند در کسب و کارتان به شما کمک کند.

برند محک همواره تلاش کرده است تا روز به روز بر کیفیت محصولاتش اضافه کند. همین موضوع باعث محبوبیت این برند خاص در بین صاحبان مشاغل پروتئینی شده.است.

گارانتی یک ساله کالباس بر محک
گارانتی یک ساله کالباس بر محک

نحوه تعمیر کالباس بر محک

همانطور که گفته شد کالباس برها همانند سایر محصولات نیاز به تعمیر پیدا می کنند.  عمده ترین مشکل این دستگاه هم کندی در قسمت تیغه ها است. اما جدای بحث کندی تیغه، مشکلات دیگر هم ممکن از برای کالباس بر شما پیش بیاید که به واسطه آن، مجبورید به سراغ نمایندگی های تعمیر این برند بروید. از جمله این مشکلات می توان به مواردی نظیر موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر موتور کالباس بر
  • تعویض حلزونی
  • تعویض خورشیدی با محافظ
  • تعویض تسمه
  • تعویض سوییچ
  • رفع سر وصدا
  • مشکل برق رسانی

در صورت مواجه شدن با هر کدام از این مشکلات می توانید با نمایندگی های تعمیر کالباس بر محک تماس گرفته و محصول را جهت تعمیر و سرویس ارسال کنید. کارشناسان و مهندیسین ما دستگاه را بررسی کرده. پس از سرویس کامل و رفع مشکلات عنوان شده توسط مشتری، محصول را درب منزل تحویل میدهند.

 

قطعات مورد استفاده در کالباس بر محک

از جمله دلایلی که کالباس بر محک را با مدل‌های دیگر موجود در بازار متفاوت می‌کند، می‌توان به مرغوبیت قطعاتی که در تولید این محصول مورد استفاده قرار گرفته اشاره کرد. همچنین خدمات پس از فروشی که برای راحتی مشتریان خود ارائه می‌دهند.

در زمان استفاده از این دستگاه به ندرت پیش می آید که به تعمیر کالباس بر محک احتیاج پیدا کنید. اما خوب است بدانید که معمولا قطعاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، ممکن است گاهی به تعمیر احتیاج داشته باشند.

  • تیغه‌های محصول

برند محک در تولید تیغه‌های محصول خود از استیل استفاده.می‌کند که علاوه بر افزایش کیفیت محصول، برش‌های یکسانی را هم ایجاد می‌کند. در کنار تیغ استیل، یک تیغ تیزکن هم قرار داده شده است که می‌توانید در مواقع نیاز از آن استفاده کنید. همچنین یک محافظ بر روی تیغه قرار داده شده که از برخورد دست شما با تیغه جلوگیری می‌کند و مانع از بروز حادثه می‌شود.

  • تکیه‌گاه کالباس

کالباس بر محک دارای یک تکیه‌گاه هستند که کالباس را تا برش آخر می‌توانید بر روی آن نگه دارید. این تکیه‌گاه طوری طراحی شده است که از تماس دست شما با تیغه جلوگیری می‌کند و می‌توانید کالباس‌ها را تا آخرین لحظه برش دهید.

در صورت نیاز به تعمیر کالباس بر محک شما در اولین اقدام باید با نمایندگی فروش محک کالا تماس بگیرید. سپس محصول را برای آنها ارسال کنید.

  • دسته هدایت کالباس

این دسته به این منظور طراحی شده است که شما بتوانید تنها با حرکت دادن آن به صورت افقی، کار برش کالباس‌ها را به خوبی انجام دهید. همچنین با استفاده از درجه‌ای که بر روی دستگاه قرار دارد، ضخامت برش‌ها را به صورت دلخواه تنظیم کنید و سپس با خیال راحت برش بزنید.

تعمیر کالباس بر محک
تعمیر کالباس بر محک

 

نکات خرید کالباس بر محک

برای خرید انواع کالباس بر محک می‌توانید از طریق نمایندگی‌های محک کالا در سراسر کشور اقدام و بر اساس نیاز خودتان خرید کنید. در زمان خرید محصول باید به برخی نکات توجه کنید:

  • برای طول عمر بیشتر محصول بهتر است.پس از استفاده از دستگاه، تیغه آن را حتما تمیز کنید. زیرا همان‌طور که می‌دانید.داخل کالباس‌ها نوعی اسید به کار رفته است. به این صورت در اثر تماس با تیغه دستگاه، پس از یک مدت موجب کندی تیغه آن می‌شود.
  • تعمیر کالباس بر محک و یا خراب شدن آن خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد. دلیل این اتفاق هم استفاده از کمترین قطعات در تولید محصول است. در مقایسه با سایر دستگاه‌های مشابه خرابی کمتری دارد.و شما می‌توانید.تا سال‌ها از این محصول استفاده کنید.
  • در صورت کند شدن تیغه می‌توانید آن را به تعمیرگاه‌های محک بفرستید. و پس از تعویض تیغه آن را به صورت سالم درب منزل تحویل بگیرید.

 

آیا خرید این محصول می تواند به صرفه باشد؟

همان‌طور که گفته شد.برند محک همواره بر کیفیت محصولات خود تاکید داشته.و میزان محبوبیت آن هم نشانگر صداقت این برند با مشتریان خود است. از ویژگی این محصول محک می‌توان.به گارانتی یک ‌ساله آن اشاره کرد. شما می‌توانید.در صورت نیاز برای تعمیر کالباس بر محک  از آن استفاده کنید.

کالباس بر محک در دو نوع ساده و ترازودار تولید می‌شوند. شما می‌توانید.بر اساس نیاز خود و فروشگاهتان نسبت به خرید هرکدام از آنها اقدام کنید. قیمت این محصول بر اساس دو مدلی که دارد کمی متفاوت است. مسلما قیمت کالباس بر ترازودار محک به دلیل قابلیت‌های بیشتری که دارد در مقایسه با نوع ساده آن بیشتر است.

شما برای خرید می‌توانید.به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی از طریق نمایندگی‌های محک کالا که زیر مجموعه برند محک هستند، اقدام کنید. تمامی محصولات این برند به دلیل تولید داخل بودنشان به قیمت کارخانه به فروش می‌رسانند.

همچنین در صورت بروز مشکلاتی نظیر خرابی و یا تعویض تیغه که نیاز به تعمیر کالباس بر محک است.می‌توانید محصول را برای نمایندگی ارسال کنید. و پس از سرویس کامل آن را در درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *