روش تنظیم دقت ترازوی محک روی 1 گرم و 2 گرم

روش تنظیم دقت ترازوی محک روی 1 گرم و 2 گرم

دقت ترازوی محک یکی از قابلیت‌های بسیاری مهمی است.که برند محک در تولید ترازوی تولیدی خود، برای آن در نظر گرفته است. شما برای آنکه بتوانید.وزن دقیق محصولات خود را به دست آورید، باید در ابتدا از درست بودن.تنظیمات ترازوی خود اطمینان داشته باشید.شما برای خرید این محصول می‌توانید.سری به سایت محک کالا بزنید و نسبت به خرید ترازوی محک اقدام کنید. این نکته را در نظر داشته باشید.که برند محک برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود در تنظیم دقت ترازوهایش، یک دفترچه راهنما تهیه کرده است.و آن را داخل جعبه ترازوی خریداری شده.شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید.با مطالعه این دفترچه راهنما، به راحتی دقت ترازوی خود را تنظیم و از آن با خیال راحت استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهمی که ترازوهای محک دارند.استفاده آسان از آن‌ها است.

روش تنظیم دقت ترازوی محک روی 2 گرم
روش تنظیم دقت ترازوی محک روی 2 گرم

روش تعیین دقت ترازوی محک بر روی 1 گرم

برای آن که بتوانید.این تنظیمات را بر روی ترازوی دیجیتال محک انجام دهید، باید دفترچه راهنمای آن را بخوانید.و مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید. از جمله این مراحل عبارت‌اند از:

  • در گام اول باید دکمه چاپ را از روی صفحه کیلید ترازو پیدا کرده و آن را نگه دارید.
  • گام دوم ترازوی دیجیتال خریداری شده خود را روشن کنید.
  • در گام سوم، از قسمت سمت راست صفحه کلید عدد 618705 را وارد کنید.
  • گام چهارم، باید عبارت full بر روی صفحه نمایشگر ترازو ظاهر شود. دقت داشته باشید اگر این عبارت را مشاهده نمی‌کنید، حتما یکی از مراحل قبل را به درستی انجام نداده‌اید.
  • در گام پنجم، برای تنظیم دقت ترازوی محک از قسمت سمت راست صفحه کلید ترازو عدد 30 را وارد کنید و سپس دکمه ذخیره را فشار دهید تا اطلاعاتی که تا به این لحظه وارد کرده‌اید، ذخیره شوند.
  • گام شش، عدد 2 را از قسمت صفحه کلید وارد دستگاه کنید و مجددا کلید ذخیره را فشار دهید.
  • در گام هفتم، عدد 10 را وارد دستگاه کرده و مجددا کلید ذخیره را فشار دهید.
  • گام هشتم، کلید فلش رو به بالا را فشار دهید و سپس سنگ 10 کیلوگرمی را بر روی سینی توزین محک قرار دهید. کمی صبر کنید تا عدد روی نمایشگر ثابت شود.
  • در گام نهم، برای تکمیل تنظیم دقت ترازوی محک عبارت ded را از طریق صفحه کلید وارد دستگاه ترازو خود کنید و سپس سنگ 10 کیلوگرمی دوم را بر روی سینی توزین ترازو قرار دهید. کمی صبر کنید تا عدد روی نمایشگر ثابت شود. در نهایت و پس از طی کردن تمامی مراحل بالا، برای تایید آن کلید «ب» را فشار دهید.

روش تعیین دقت ترازوهای محک بر روی 2 گرم

در این بخش توضیح می‌دهیم.که چگونه شما می‌توانید.دقت ترازوی خریداری شده.خود را بر روی 2 گرم تنظیم کنید. برای اینکار باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

  • در گام اول، ترازو را از طریق دکمه خاموش و روشن، خاموش نمایید.
  • گام دوم، دکمه «د» حافظه را نگه داشته و سپس از طریق کلید اصلی ترازو را روشن کنید و منتظر شنیدن صدای بوق ممتد بمانید. سپس دست خود را از روی دکمه «د» بردارید.
  • در گام سوم، برای تنظیم دقت ترازوی محک باید با استفاده از کلیدهای 0 و 9 که در قسمت سمت راست صفحه کلید ترازو قرار دارند عدد 378190 را وارد دستگاه کنید و سپس کلید فلش رو به بالا را فشار دهید.
  • گام چهارم، باید مجددا کلید «د» ذخیره را فشار داده و دستگاه را خاموش کنید. دقت داشته باشید که تمامی مراحل بالا را باید به دقت طی کنید تا نتیجه کار به درستی اتفاق بیفتد.
  • در گام پنجم، دستگاه را مجددا روشن می‌کنید و منتظر بمانید تا شمارش معکوس روی نمایشگر پایان یابد. سپس دکمه تنظیم و مجددا کلید «د» را فشار دهید.
  • گام آخر، دکمه فلش رو به بالا را چند بار پشت سر هم فشار دهید تا دقت ترازو بر روی 2 گرم تنظیم گردد. پس از طی تمامی این مراحل و برای ذخیره اطلاعات وارد شده به دستگاه، کلید «د» را فشار دهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که دقت در انجام هر دوی این روش‌ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. جالب است بدانید که دقت ترازو محل در زمان خریداری، بر روی 10 گرم تنظیم شده است. پس باید برای آن که دقت آن را مناسب با کسب‌وکار خودتان تنظیم کنید، می‌توانید این مراحل را انجام دهید.

مبنای تنظیم دقت ترازوی محک

در تنظیم دقت ترازوهای دیجیتالی، باید این نکته را مدنظر قرار دهید.که هر قدر دقت ترازو به «صفر» نزدیک‌تر باشد، آن ترازو در حالت ایده‌آل‌تری قرار می‌گیرد. این امر موجب می‌شود.تا شما بتوانید.به راحتی مواد ارزشمند خود را نیز که نیاز به توزین با دقت بالا دارند،.بر روی این ترازوها قرار دهید.یکی از ویژگی‌های مهم این ترازوها، قابلیت تنظیم دقت و همچنین توزین آن است. به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحبان مشاغل می‌توانند.با خیال راحت برای کسب‌وکار خودشان از این نوع ترازوها استفاده کنند.

دقت ترازوی محک
دقت ترازوی محک

نحوه خرید

چنانچه قصد خرید ترازوی دیجیتال محک را دارید.می‌توانید از طریق مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، اقدام به خرید کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت محک کالا ضمن اطلاع از قیمت محصول موردنظرتان در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش کنید.

در نظر داشته باشید.که ما در محک کالا همواره آماده‌ایم تا به شما برای بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت خریدتان، کمک‌های لازم را انجام دهیدم. همین‌طور کارشناسان ما در محک کالا نیز آماده‌اند.تا در صورت نیاز، مشاوره‌های لازم را به شما ارائه دهند.

سخن پایانی

همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد.در زمان خرید ترازوی دیجیتالی محک، دقت این ترازو بر روی 10 گرم تنظیم شده است. این موضوع می تواند.برای یکسری از مشاغل مشکل ساز شود. پس شما بهتر است.بر اساس نیازتان اقدام به تنظیم مجدد دقت و توزین ترازوهای تولید برند محک کنید.یکی از نکاتی که باید در رابطه با ترازوهای محک به آن اشاره کنیم.کیفیت بالای این محصول است. همین امر موجب شده.تا بسیاری از صاحبان صنایع برای به دست آوردن دقیق وزن و همچنین توزین محصولات خودشان، اقدام به استفاده از این نوع ترازوها می‌کنند.

شما می‌توانید.به توجه به نوع کسب‌وکار خودتان، دقت ترازوهای محک را بر روی 1 و یا 2 گرم تنظیم نمایید. در نظر داشته باشید.که هر قدر میزان دقت ترازوی محک به «صفر» نزدیک‌تر باشد، آن ترازو در شرایط بیسیار ایده‌آل‌تری قرار می‌گیرد. فراموش نکنید.که برای خرید ترازوی دیجیتالی محک، می‌توانید.از طریق سایت محک کالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *