روش های مختلف فروش ترازو

روش های مختلف فروش آنلاین

اختراع اینترنت باعث چرخش گسترده در روش سنتی خرید شده است. امروزه خرید آنلاین به سرعت در حال رشد است و تعداد کاربران اینترنت نیز در حال افزایش است. اگرچه اکثر مصرف کنندگان از خرید سنتی استفاده می‌کنند. در این مقاله به بررسی روش‌ های مختلف فروش ترازو محک از جمله اینترنتی و حضوری می‌پردازیم.

فروش آنلاین در مقابل فروش در فروشگاه

قبل از شروع همه‌گیری COVID-19  و به خصوص از زمان شروع آن، بسیاری از خریداران مجبور بودند بین خرید آنلاین و خرید در فروشگاه یکی را انتخاب کنند. با توجه به آمار تجارت الکترونیک، در چند سال گذشته افزایش مداومی در خرید آنلاین وجود داشته است. این تا حد زیادی به دلیل رواج تلفن‌های هوشمند و دسترسی به اینترنت و همچنین رفتار مصرف کننده است.

بسیاری از خریداران برای یافتن محصولات خود در وب حرکت می‌کنند و با کلیک یک دکمه از تلفن خود خرید می‌کنند. با این حال، برخی هنوز ترجیح می‌دهند هنگام خرید، خودشان به خرده فروشان مراجعه کنند. در برخی موارد، خریداران حتی ابتدا در مورد کالایی که به دنبال آن هستند به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند و خرید نهایی را در فروشگاه انجام می‌دهند.

فروش ترازو محک
فروش انواع ترازو محک

مزیت‌های فروش آنلاین ترازو

با در دسترس بودن 24 ساعته، مشتریان می‌توانند با خیال راحت خرید کنند و به آنها امکان می‌دهد خارج از ساعات کاری عادی خرید کنند.

  • زمان و تلاش کمتر

جستجوی آنلاین و انجام کمی تحقیق تنها چیزی است که برای یافتن محصولات و تکمیل سفارش آنلاین برای خرید لازم است. خرده فروشان تجارت الکترونیک از نرم افزار مدیریت سفارش فروش برای تسریع در انجام و دریافت سفارشات مناسب به مصرف کنندگان در سریع‌ترین زمان ممکن (اغلب در عرض دو روز یا کمتر) استفاده می‌کنند.

  • مقایسه قیمت

مصرف‌کنندگان می‌توانند از توابع جستجو برای مقایسه قیمت‌های محصولات مشابه از طریق چندین خرده ‌فروش استفاده کنند. پشتیبانی خرید از طریق موبایل از سوی خرده‌فروشان به این معناست که مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق تلفن‌های هوشمند خود تحقیق، انتخاب و حتی خرید کامل کنند.

  • خریدهای مکرر

برندهای آنلاین، برنامه ریزی خریدهای تکراری را آسان می‌کنند، بنابراین مصرف کنندگان پس از ثبت نام در این برنامه‌ها حتی نیازی به ثبت سفارش ندارند.

  • تعاملات کمتر

بسیاری از مصرف کنندگان از تعامل با همکاران خرده فروشی احساس دردسر یا آزرده خاطر می‌کنند، بنابراین می‌توان از طریق خرید آنلاین از آنها اجتناب کرد.

  • انتخاب‌های بیشتر

با وجود بسیاری از برندها، شرکت‌ها و محصولات آنلاین، خریداران آنلاین به بسیاری از انتخاب‌های محصول دسترسی دارند که با موقعیت مکانی محدود نمی‌شوند.

نکات هنگام خرید آنلاین ترازو

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که قیمت مهم‌ترین عامل در این تصمیم است، اما این اشتباه است. شما باید کل ارزشی را که ترازو ارائه می‌دهد در نظر بگیرید، نه فقط برچسب قیمت آن. اگر کسب و کار شما برای کارایی و سودآوری به مقیاس متکی است، باید بهترین گزینه‌ای که می‌توانید را پیدا کنید و سرمایه گذاری کنید. قیمت پایین‌تر اغلب به معنای هزینه‌های بیشتر در دراز مدت برای تعمیرات، تعویض و تمام خرابی‌هایی است که آنها ایجاد می‌کنند. در ادامه نکاتی گفته خواهد شد که باید هنگام انتخاب فروش ترازو یا باسکول محک به صورت آنلاین توجه کنید.

1- برنامه شما

برای چه کاری از ترازو استفاده خواهید کرد؟ آیا بخشی از یک فرآیند تولید است که به طور مداوم اجرا می‌شود یا زمانی که استفاده نمی‌شود باید آن را در جایی نگه کنید؟ اشیایی که دارید آنقدر بزرگ هستند که به نمایشگر مخصوص نصب شده یا دسترسی و کنترل خارج از سایت از طریق کامپیوتر نیاز دارید؟ آیا شیء متحرک است؟ شاید شما حیوانات زنده را در مطب دامپزشک وزن کنید. یا شاید شما در حال ارسال بسته‌ها روی یک تسمه نقاله هستید. درک اینکه چه اشیائی را وزن می‌کنید یک عامل مهم است، اما این موضوع مهم در هنگام خرید ترازو محک نادیده گرفته می‌شود. تقریباً بر هر تصمیم دیگری که می‌گیرید تأثیر می‌گذارد.

2- موقعیت استفاده از ترازو

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که کجا از ترازو استفاده می‌کنید. آیا این یک محیط صنعتی است؟ آیا در فضای باز کار می‌کنید یا در اتاق تمیز؟ اگر در یک محیط مرطوب یا شستشو کار می‌کنید، می‌خواهید ترازویی با مقاومت در برابر خوردگی اضافی پیدا کنید. اگر در یک مکان خطرناک طبقه بندی شده کار می‌کنید، باید ترازوهایی را پیدا کنید که برای طبقه بندی خاص شما آزمایش و تایید شده اند. آیا به دلیل فضای محدود یا محصولاتی با شکل غیرمعمول، الزامات اندازه منحصر به فرد وجود دارد؟ تنظیماتی که در آن از مقیاس شما استفاده می‌شود نیز بر سبک انتخابی شما تأثیر می‌گذارد.

3- ظرفیت

بسیاری از افرادی که ترازو محک خریداری می‌کنند، به سادگی ترازو را با حداکثر ظرفیت متناسب با وزن اقلامی که معمولاً وزن می‌کنند، انتخاب می‌کنند. ممکن است فکر کنید این انتخاب درستی است و حتی ممکن است به شما کمک کند هزینه‌های خود را کاهش دهید، اما چندین چیز دیگر وجود دارد که باید در مورد ظرفیت در نظر بگیرید. یک ترازو ممکن است تا 500 کیلو رتبه بندی شود، اما چقدر وزن اضافی می‌توانید قبل از آسیب به آن اضافه کنید؟

نکات هنگام خرید ترازو محک

4- خوانایی

خوانایی یک مقیاس تعیین می‌کند که چند رقم اعشار باید بخواند و نباید با دقت اشتباه گرفته شود، که در واقع بیشتر به تنظیم، استفاده و نگهداری مربوط می‌شود. ترازوهای با ظرفیت بزرگ، خوانایی کمتری نسبت به ترازو با ظرفیت پایین تر دارند.

5- حالت‌ها و نرم افزارهای ویژه

آیا مقیاس شما بیش از یک کاربرد دارد یا برای یک مورد خاص استفاده می‌شود؟ بسیاری از ترازوها برای توزین ساده ساخته می‌شوند، بنابراین اگر برای شمارش قطعات، چک توزین، توزین دینامیک یا هر فرآیند خاص دیگری به ترازو نیاز دارید، باید ترازویی را پیدا کنید که دارای n ویژگی و نرم افزار لازم باشد. همچنین باید تعیین کنید که آیا نگه‌داشتن نمایشگر، انباشت داده‌ها و سایر عملکردها برای عملکرد شما ضروری هستند یا خیر. برای مثال، اگر قرار است از ترازو شما برای نگهداری موجودی قطعات کوچک استفاده شود، به هر دو تابع شمارش قطعات و انباشت داده‌ها نیاز دارید. قبل از اینکه بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ترازو برای عملکرد شما مناسب است یا خیر، در نظر گرفتن اینکه چگونه ترازو واقعاً کار می‌کند مهم است.

6- قابلیت اتصال

ترازو به ندرت به صورت جداگانه استفاده می‌شود. آنها اغلب نیاز به اتصال با سایر سیستم‌های کامپیوتری، چاپگرها و دستگاه‌ها دارند تا کنترل کیفیت، موجودی و ردیابی و مستندسازی فرآیند را افزایش دهند. ترازوها همچنین ممکن است به تجهیزات دیگر متصل شوند تا نحوه رفتار خطوط خروجی آنها را در هنگام استفاده از آنها برای خودکارسازی فرآیندهای خاص مانند بچینگ، پر کردن و اختلاط کنترل کنند.

7- ضمانت

اگر ترازو خراب شود، قسمت مهمی در جای خود قرار نگیرد یا چیزی آسیب ببیند، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا ضمانتی وجود دارد که فروشنده موضوع را پوشش دهد؟ آیا شخصی وجود دارد که بتوانید با او صحبت کنید تا به شما در عیب یابی کمک کند؟ اگر به یک ترازو سفارشی یا جزء توزین نیاز دارید چه؟ آیا می‌توانند آن را تهیه کنند؟

چرا باید ترازو محک را در نظر بگیرید؟

اول و مهم‌تر از همه، شما مستقیماً با سازنده سروکار دارید و نیازی به مراجعه به نمایندگی‌ها و واسطه‌ها برای کمک ندارید. ما در محک کالا می‌توانیم شما را از طریق فرآیند انتخاب، راهنمایی کنیم و به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام مقیاس به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند. همچنین به این معنی است که ما توانایی ارائه راه حل‌های سفارشی را داریم. و اگر قیمت گذاری هنوز برای شما یک عامل است، نمی‌توانید بهتر از خرید مستقیم از کارخانه سفارش خود را انجام دهید! با حذف واسطه‌ها، برخی از رقابتی‌ترین قیمت‌ها را در صنعت ارائه می‌دهیم و پشت کیفیت محصولات خود ایستاده ایم.

بنابراین اگر هنوز در تلاش برای یافتن ترازویی هستید که تمام نیازهای شما را برآورده کند و سرمایه‌گذاری واقعی در کسب و کار شما باشد، همین امروز با محک کالا تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم و شما را در فرآیند انتخاب یا سفارشی‌سازی راهنمایی کنیم.

سخن پایانی

در نهایت، فروش ترازو محک به صورت آنلاین در مقابل فروش در فروشگاه، به کسانی که وسایل حمل و نقل یا زمان ندارند، این امکان را می‌دهد که خرید خود را بدون توجه به زمان انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *