قطعات جانبی ترازوی محک

قطعات جانبی ترازوی محک

ترازوهای امروزه علاوه بر کیفیت عالی از خدمات گسترده ای برخوردار هستند. از جمله ترازوهای باکیفیت موجود در بازار ترازوی محک می باشد که با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید شده اند. ترازوهای محک با توجه به امکانات و ظرفیت از قیمت های مختلفی برخوردار هستند با توجه به افزایش قیمت ها ترازو نیز شامل افزایش قیمت شده است برای همین برخی مشتریان ترجیح می دهند با مبلغ بودجه کم ترازوی ارزانتر تهیه کنند. از جمله فاکتورهای مهم در قیمت ترازو وجود پرینتر، وجود ال سی دی راهنما، قیمت واحد ، جنس بدنه و محل قرار گیری صفحه کیبورد ترازو می باشد. ارزان ترین ترازوی محک ترازوی مدل 9800 می باشد که دردو ظرفیت 15 و 30 کیلوگرم موجود می باشد؛ این ترازو فاقد پرینتر بوده و قیمت واحد 5 رقم و قیمت کل 5 رقمی دارد. ترازوهای با ظرفیت بالاتر 35 و 50 کیلوگرم از یک ابعاد برخوردارند و تنها در ظرفیت لودسل متفاوت اند. ترازوهای 35 و 50 کیلوگرمی در دو مدل پرینت دار و بدون پرینت تولید می شوند که در صورت انتخاب ترازوی بدون پرینتر قیمت کمتری نسبت به ترازوی پرینتردار دارند.

مشتریانی که به دلیل مشکلات مالی و یا عدم آگاهی مجبور به انتخاب ترازوی بدون پرینتر شدند می توانند توسط ویژگی اتصال به پرینتر جانبی از ترازو پرینت دریافت کنند توسط این ویژگی خرید ترازوی محک یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. پیشنهاد می شود قبل از خرید ترازو حتما با مشاوران خرید صحبت های لازم را برای خرید ترازوی محک انجام دهید تا مشاوران ما با اطلاع از صنف کاری شما و امکانات مورد نیاز برای صنف شما بهترین گزینه را پیشنهاد دهند.

از دیگر قطعات جانبی ترازوی محک باتری قابل تعویض است. باتری ترازو محک باتری 6 ولت 4.5 آمپر است که در صورت عدم کارکرد به راحتی می توان باتری را تعویض کرد. وجود باتری امکان استفاده از ترازو را در مواقع نبود برق جبران می کند . پیشنهاد می شود برای بالا بردن عمر باتری در ماه حداقل 1 الی 2 مرتبه ترازو را از برق کشیده تا دستگاه از باتری تغذیه کند بعد از خالی شدن باتری دستگاه را مجدد به برق زده و مانند قبل از ترازو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *