منظور از کد قفل ترازوی محک چست؟

منظور از قفل ترازوی محک چست

قفل ترازوی محک شامل کدی است.که در زمان خرید محصول، بر روی آن اجرا می‌شود. شما برای خرید این محصول می‌توانید.به سایت محک کالا مراجعه کنید.و ضمن اطلاع از قیمت‌ها، نسبت به خرید آن اقدام کنید. همان‌طور که اشاره شد.کد ترازوی محک در زمان خرید بر روی آن اجرا می‌شود.و پس از گذشت نزدیک به 1000 ساعت از شروع فعالیت ترازو این کد فعال می‌شود.

این کد تنها توسط خود محک کالا قابل دسترسی است. طراحی این نوع از ترازوهای قفل‌دار محک به‌گونه‌ای است.که پس از پر شدن 1000 ساعت از فعالیت آن، دستگاه قفل شده و دیگر امکان استفاده را ندارد. این قفل شدن.دستگاه توسط پیام‌هایی نظیر LOCK CODE یا CODE 4 بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود.

علاوه بر نشان دادن پیام، دستگاه از زمان قفل شدن شروع به زدن بوق‌های کوتاه می‌کند.و پس از آن دیگر هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نمی‌توان.کرد و به عبارت دیگر فاقد کاربرد می‌شود. این قفل‌های ترازو دارای تنوع زیادی هستند.که ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است.

رایج‌ترین انواع کد قفل ترازوی محک

این قفل‌ها را به طور کلی می‌توان.به چند دسته تقسیم کرد.که ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است. در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم:

  • دسته اول

این نوع از قفل‌های محک را می‌توان.رایج‌ترین آن‌ها دانست. در این حالت دستگاه همان جملاتی که را که پیش‌تر به آن اشاره کردیم.بر روی صفحه نمایشگر خود نشان می‌دهد. پس از آن نمایشگر شروع به نشان دادن اعدادی شش رقمی می‌کند. در ردیف آخر نمایشگر، 6 خط تیره به صورت ثابت نشان داده می‌شوند.

این شش خط ثابت تیره در واقع محل وارد کردن رمز ترازو محک است. در نظر داشته باشید.که پس از وارد کردن.صحیح هر رقم، یکی از این خطوط به سمت بالا تغییر حالت می‌دهد.و پس از آن دستگاه به صورت کامل آزاد می‌شود.

  • دسته دوم

در این نوع از قفل ترازوی محک هیچ‌گونه عدد و جمله‌ای بر روی نمایشگر نشان داده نمی‌شود.و به جای آن تنها 6 خط تیره بر روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید. اما در نظر داشته باشید.که صدای بوق در این حالت نیز پخش می‌شود. برای بازگشایی دستگاه در این حالت، باید از طریق کلید اصلی دستگاه آن را خاموش کنید.و با زدن کلید (ق) و نگه داشتن آن، دستگاه را از طریق دکمه روشن، دوباره به کار می‌اندازیم.

در این حالت دوباره صدای بوق شنیده می‌شود. به محض شنیدن.صدا انگشت خود را از روی کلید (ق) بردارید.و در این حالت نقطه‌چین‌ها پر شده و اعداد نشان داده می‌شوند. پس از طی این مراحل با شماره 02633136 تماس بگیرید.و کد فعال‌سازی مجدد را دریافت کنید.

رایج ترین انواع قفل ترازوی محک
رایج ترین انواع قفل ترازوی محک

نادرترین انواع قفل ترازو محک

از انواع دیگر قفل‌ ترازوی محک می‌توان.به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسته اول

مراحل اولیه بازگشایی این نوع از قفل‌ های محک همانند حالت دوم است.که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. تنها تفاوتی که در این حالت وجود دارد.این است.که پس از طی تمامی این مراحل باز هم هیچ‌گونه عددی بر روی نمایشگر نشان داده نمی‌شود.

در صورت بروز این اتفاق باید شماره‌سریال ترازو را که بر روی بدنه آن حک شده است.یادداشت کنید.و سپس به دنبال یک عدد سه رقمی باشید.که هم بر روی کارتن ترازو نوشته شده است.و هم بر روی بدنه آن حک شده است.

دقت داشته باشید.که اگر مدل ترازوی شما از نوع 11000 هزار است.عدد سه رقمی مذکور درست در کنار خروجی کابل آن قرار دارد.و اگر ترازوی شما از نوع 15000 باشد.برای بازگشایی قفل ترازوی محک باید عدد در پشت درب قاب پرینتر ترازو قرار داده شده است. پس از پیدا کردن.عدد سه رقمی یاد شده، آن را یاد داشت کرده.و با شماره 02633136 تماس حاصل کنید.تا کد بازگشایی ترازو را دریافت کنید.

  • دسته دوم

این حالت یکی از نادرترین حالات می‌تواند.باشد و ممکن است.شما به هیچ عنوان با آن مواجه نشوید. اما در صورت روبه‌رو شدن.با این حالت هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید.و باید ترازو را با خود به یکی از شعب نمایندگی محک کالا برده.و در آن جا از طریق دستگاه، قفل ترازو را بازگشایی کنید.

 

چگونه می‌توانیم کد قفل ترازوی محک را دریافت کنیم؟

باز کردن قفل ترازوهای محک تنها از طریق شرکت امکان‌پذیر است. به این صورت که اگر با چنین اتفاقی مواجه شدید.باید تمامی مراحل ذکر شده را طی کنید.و در مرحله آخر با یکی از شعب محک کالا تماس بگیرید. آن‌ها به شما کد مذکور برای بازگشایی دستگاه را می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های این نوع از ترازوهای برند محک، قابلیت ضد سرقت آن است. این قابلیت یکی عواملی است.که موجب محبوبیت روز افزون ترازوهای محک شده است.

 

ترازوهای ضد سرقت محک را خریداری کنیم؟

برای خرید این نوع از ترازوی محک می‌توانید.به سایت محک کالا مراجعه کنید.و ضمن اطلاع از قیمت محصول، به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید.که کارشناسان محک کالا همواره آماده ارائه خدمت به شما هستند. شما می‌توانید.در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی بلافاصله با یکی از شعب نمایندگی محک کالا تماس گرفته.و مشاوره‌های کارشناسان ما برای رفع مشکل خود استفاده کنید.

قفل ترازوی محک
قفل ترازوی محک

 

چرا کد قفل ترازوی محک مهم است؟

طراحی این نوع از ترازوهای محک به‌گونه‌ای است.که کاملا ضد سرقت هستند. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم.شما زمانی به این کد نیاز پیدا می‌کنید.که در حدود 1000 ساعت از زمان شروع استفاده شما از دستگاه گذشته باشد.

این قابلیت نیز به دلیل امنیت بیشتر دستگاه و کسب‌وکار شما بر روی آن تعبیه شده.است تا در صورت بروز مشکلاتی نظیر سرقت، محتوای ترازوی شما مورد آسیب قرار نگیرد.

طی کردن تمامی مراحل بالا از شما زان کمی را صرف می‌کند.و می‌توانید.به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از گرفتن تماس با نمایندگی‌های محک کالا، آن را بازگشایی کنید.

تنها در صورتی باید برای بازگشایی قفل ترازوی محک دستگاه را با خود به نمایندگی ببرید.که از نوع قدیمی آن استفاده کنید. این نوع از ترازوها به دلیل طراحی خاصی که دارند.تنها با استفاده از دستگاه بازگشایی می‌شوند. پس می‌توان.به این نتیجه رسید که مدل دستگاه خریداری شده.در این امر بسیار حائز اهمیت است.

فراموش نکنید.که برای خرید ترازوهای محک می‌توانید.به سایت محک کالا مراجعه کنید.و به طور مستقیم خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *