نکات مهم پیش از خرید ترازوی فروشگاهی

نکات مهم پیش از خرید ترازوی فروشگاهی

برای خرید ترازو و مراجعه به ترازوفروشی در نگاه اول ترازوهای دیجیتالی را مشاهده خواهید کرد که در برندهای مختلف می باشند؛ امروزه ترازوهای دیجیتالی به دلیل کارایی راحت، دقت بالا، کیفیت بهتر، جابجایی راحت تر و امکانات بیشتر جای ترازوهای عقربه ای و مکانیکی را گرفته اند. امروزه در بازار انواع مختلف ترازو با توجه به نیاز مشتریان تولید می شود که از جمله ی آن ها می توان به ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی باشگاهی و… اشاره کرد. در این صفحه از سایت می خواهیم تا با نکات مهم پیش از خرید ترازوی فروشگاهی آشنا شویم.

اولین قدم برای خرید ترازوی فروشگاهی انتخاب برند دستگاه است. برندهای مختلفی در ایران فعالیت می کنند که با یک پرس و جوی ساده می توان این برندها را شناسایی کنید اما یکی از قدیمی ترین و برترین شرکت های تولید دستگاه های توزین شرکت توزین توان سنجش (محک) است که در ظرفیت و انواع مختلف ترازو تولید و روانه بازار کرده است. ترازوها در دو مدل بدون پرینت و پرینتردار عرضه می شوند که شرکت محک نیز از این قائده مستثنی نیست. ترازوهای بدون پرینت محک در ظرفیت 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 35 کیلوگرم، 50 کیلوگرم بوده و ترازوی پرینتردار محک در ظرفیت های 35 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم می باشد. با توجه به تولید داخلی بودن محصولات محک از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر از ترازوهای خارجی می باشد همچنین این شرکت خدمات پس از فروش گسترده ای در سراسر کشور ارائه می نماید. در صورت مصرف کم از ترازو استفاده از ترازوهای سیار و بدون پرینت پیشنهاد می شود که انواع مختلف ترازوی بدون پرینت در هر ترازو فروشی وجود دارد. در ترازوهای پرینتر دار علاوه بر پرینت امکانات دیگری نیز تعبیه شده است که از جمله ی آنها می توان به حافظه ی مستقیم و غیرمستقیم،نوع نمایشگر، قطعه شماری، اتصال به کامپیوتر، کارت خوان، بارکدخوان، صندوق فروشگاهی و… اشاره کرد. لازم به ذکر است در بعضی ترازوهای بدون پرینت محک امکان اتصال ترازو به پرینتر جانبی نیز وجود دارد.

هنگام خرید ترازوی فروشگاهی توجه داشته باشید که ظرفیت وزن کشی ترازو از وزن بیشترین کالا را بالاتر باشد چراکه انتخاب ترازو با ظرفیت بیشتر فشار کمتری به لودسل ترازو وارد خواهد شد. کالیبراسیون دستی در ترازوهای محک موجب شده تا بتوان به راحتی دقت ترازو را تنظیم کرد. دقت توزین در ترازوی محک قابل تنظیم بین 2 ،5 و 10 گرم می باشد.

ترازوهای علمک دار و بدون علمک از دیگر انواع ترازوها هستند که در هر فروشگاه ترازو فروشی دیده می شود. شرکت محک نیز انواع ترازوی علمک دار و بدون علمک با امکانات و ویژگی های مختلف را عرضه  کرده است. از نظر ابعاد هر دو ترازوی علمک دار و بدون علمک یکی هستند و عموما امکاناتی مشابه دارند. حدف علمک معمولا به دلیل نبود جا و ظاهر دستگاه می باشد.

ترازو نیز مانند هر وسیله ی دیگر با داشتن امکانات بیشتر قیمت بالاتری خواهد داشت. وجود پرینتر، جنس بدنه، تعداد رقم واحد، ظرفیت ترازو، نوع نمایشگر از ویژگی هاییست که موجب تغییر قیمت ترازو می شود و هرچه ترازو با امکانات بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

برای خرید ترازوی فروشگاهی می توانید با مراجعه به نمایشگاه محک کالا محصولات شرکت محک را از نزدیک مقایسه و تست کنید؛ در صورت عدم دسترسی به نمایندگی رسمی محک کالا می توانید از طریق شماره های ما مشاوره لازم را دریافت کرده و به صورت اینترنتی و خرید از سایت Mahakkala.com دستگاه مورد نظر را تهیه نمایید. با خرید ترازو از نمایندگی محک کالا دستگاه را به قیمت مصوب کارخانه و با حذف واسطه خریداری می نمایید و همچنین از خدمات پس از فروش 10 ساله بهره مند می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *